با من باش

عکس ها زیبا و به روز- شعر و حرف عاشقانه

با من باش

عکس ها زیبا و به روز- شعر و حرف عاشقانه

اشعار عاشقانه

 شعر غزل - اشعار عاشقانه

   

با تو یک شب بنشینیم و شرابـــــــی بخوریم
آتش آلود و جگر سوخته آبـــــــــــی بخوریم

در کنار تو بیفتیم چو گیســـــــــوی تو مست
دست در گردنت آویخته تابــــــــــــی بخوریم

بوسه با وسوسه ی وصل دلارام خوش است
باده با زمزمه ی چنگ و ربابـــــــی بخوریم

سپر از سایه ی خورشید قدح کـن زان پیش
کز کماندار فلک تـــــیر شهــــــــابی بخوریم

پیش چشم تو بمیــــــرم که مست است ، بیا
تا به خوش باشی مستــان می نابی بخوریم

صله ی سایه همین جرعه ی جام لب توست
غزلی نغز بخوانیم و شرابـــــــــــی بخوریم

  

ادامه اشعار در ادامه مطالب حتما ببینید!

 

  شعر غزل - اشعار عاشقانه

 

در من بپیچ وُ شکل همین گردبادها 
با من برقص ،ظهر و شب و بامدادها

تنهاترین مسافر این شهر خسته ام
ناباورانه رفته ام آری زِ یادها

سیمرغ وُ بیستون وُ تب تیشه در غزل
هی شعله می کشند درونم نمادها

آه ای خدای معجزه ی شاعرانه ام
خط می زنند بی تو تنم را مدادها!

خوش کرده ام تمام دلم را به عشق تو
زخمی نزن به پیکر این اعتماد ها

لب گریه های منجمدم را نظاره کن
پس کی؟بگو نمی رسی آیا به دادها؟

باید برای آمدن تو دعا کنم
تا لحظه ی اجابت این وان یکادها

با این همه تو دوری وُ آری نمانده است
چیزی به غیر خاطره در ذهن بادها

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

سلام علی جان
شعر عاشقانه ات خیلی به دلم نشست محشر بود آهنگتم بهمون آرامش میده همیشه این احساس قشنگ رو داشته باش دلت خواست به منم سر بزن

فاطیما یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

سلام دوست قشنگم
چشم کمتر به غمام فکر می کنم


تو گریه های مرا هرگز ندیدی
من خنده های تو را
من گریه می کنم
زیبای من بخند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد